.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید معاون وزیر بهداشت از مراکز خدمات جامع سلامت ساری
حریرچی معاون وزیر بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت ساری بازدید کرد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم اویسی معاون اجرایی مرکز بهداشت مازندران در حاشیه بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت روستایی ذغالچال و دنگسرک که با حضور ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت، نمکی معاون امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ذغالچال در دو طبقه و 500 متر مربع ساخته شده است.

وی تصریح کرد: : مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ذغالچال با هزینه ای بیش از بر 800 میلیون تومان ساخته شد که از این میزان 200 میلیون تومان برای تجهیز آن هزینه شده است.

معاون اجرایی مرکز بهداشت مازندران افزود: زمین اهدایی این مرکز از سوی خیران بوده است و 6هزار نفر را زیرپوشش قرار می دهد.

اویسی در ادامه به مرکز خدماتی دنگسرک اشاره کرد و گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 3هزار مترمربع و زیربنای 500 متر ساخته شده است.

وی با بیان اینکه زمین این مرکز از سوی اعضای شورای روستایی اهدا شده است، خاطرنشان کرد: برای تجهیز و ساخت این مرکز 900میلیون تومان هزینه شده است.

معاون اجرایی مرکز بهداشت مازندران با بیان اینکه در هر مرکز 10 نفر فعالیت می کنند، گفت: در این مراکز خدمات ویزیت سرپایی، نظارت بر اماکن و کارگاه های توزیع مواد غذایی وغیره ارائه می شود./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.763 seconds.